• Akupunktúra

Najstaršia alternatívna terapia pochádzajúca z Číny. Prvé písomné zmienky o liečení pochádzajú spred 3500 rokov.

Napichávaním akupunktúrnych bodov v určitom režime docielime zmiernenie bolesti a odstránenie choroby.

Akupunktúru môžeme charakterizovať ako lekársku disciplínu, ktorú možno uplatniť vo všetkých medicínskych odboroch v rámci prevencie, ale aj diagnostiky a liečby chorôb. Jej podstata spočíva v cielenom ovplyvňovaní organizmu tým, že sa podráždia (vpichom, tlakom, teplom, slabým elektrickým prúdom a pod.)  presne určené miesta na povrchu tela, v koži, podkoží, vo svalstve či na slizniciach. Tieto miesta sa nazývajú aktívne body. Majú spojitosť s vnútornými orgánmi, tkanivami alebo funkciami organizmu a ich podráždením možno na ne liečebne pôsobiť. Vo väčšine prípadov sa akupunktúra vykonáva ako súčasť komplexnej liečebnej a preventívnej starostlivosti. Pri niektorých bolestivých ochoreniach, alergiách alebo funkčných poruchách môže byť dokonca hlavným a jediným spôsobom terapie.

Máte záujem o Akupunktúra?
Napíšte nám!
  • Osobné údaje z tohto formulára bude spracúvať prevádzkovateľ: INTERKLINIK SERVICES s.r.o., so sídlom Einsteinova 7, 851 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 43 914 764, a to na účel poskytnutia informácií o službách a produktoch kliník v sieti InterKlinik. Predmetné osobné údaje bude prevádzkovateľ spracúvať na základe oprávneného záujmu a na predmetný účel môžu byť podľa potreby poskytnuté aj niektorým klinikám v sieti InterKlinik. Viac informácií k spracúvaniu a k ochrane osobných údajov, ako aj informácie ohľadom Vašich práv, nájdete na tomto linku.

CHCEM SA SPÝTAŤ

AK MÁTE OTÁZKU, NA KTORÚ STE NENAŠLI ODPOVEĎ, NAPÍŠTE NÁM:

Nastala chyba pri odosielaní

Prosím skontrolujte vaše údaje a skúste znova.